Natteravn - Rasmus Seebach

Kommer inte ihåg om jag sade det innan, men jag har just nu en hel hög av gymnasiekataloger och sånt som ligger i hörnan på skrivbordet, och precis då jag sitter och sorterar det och gnäller över att jag inte orkar välja gymnasium just nu, så får jag en till katalog i brevlådan. Det var ju väldigt bra timing där! Ellerhur?..
Nu har man kollat på I form med Anna Anka och Desperate Housewives. Kollar även på Cougar Town. Desperate Housewives och Cougar Town är helt klar höjdpunkterna på hela kvällen, haha!

Vad kommer nu att hända? Gabbi har en fejkad näsa, plastikoperation och den nya hemmafrun hade legat med sin advokat för miljoner, efter sin förra man. Bree hade sex flera gånger om dagen, högst i sex timmar, vilket hon inte orkade, men nu kommer det nog bli bättre då hon och Keith pratat ut. Men vad kommer att hända med Susan? Kommer hon att sälja huset till Paul? Jag hatar verkligen Paul, Susan är en av mina favoriter i serien och jag anade att detta var det som skulle hända eftersom Paul hade sagt i början att de skulle ångra sig om huset. Lite smart måste man ändå vara!

Och har Tom Scavo´s mamma en sjukdom? Demens? Hon glömde ju vem Penny var!

Nu ska man i alla fall kolla klart på det sista programmet tror jag och sedan göra massa annat, måste plugga imorgon med. Fick inte gjort så mycket igår, så det blir skärpning där! Good grades here I come. Haha!

Bonne Nuit=)


Kommentarer
Postat av: Maja

usch ja, hatar honom med! riktigt läskig. hoppas de inte behöver sälja huset bara, de måste ju tbx till Wisteria Lane!:(

2010-11-02 @ 22:38:29
URL: http://msomimaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, längtar redan till nästa avsnitt;)

2010-11-02 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0