My Heart will go on - Celine Dion

Godkväll kanske man borde säga! Jag är jätte trött, som vanligt, haha. Stolt över mig själv idag faktiskt för jag pluggade lite grann, och det hade jag inte gjort i veckan. Men imorgon måste jag plugga mycket mer… om jag skall hinna tills nästa vecka, eftersom det antagligen blir en tur till Lund på fredag. O sedan orkar man inte ägna hela helgen att läsa och skriva, men kan man egna lite av höstlovet att göra det så kan man nog ägna helgen också^^

Träffade syrran idag, då jag fick en present på vår dag! Jätte snällt, thank you! Det blir att fixa en liten present till henne också, fast hon redan fått ringen. Men vad vet jag inte, men jag vet i alla fall vad hon skall få i julklapp. Åt även en kanelbulle, gott gott, o jag som tänkte vara nyttig. Det finns inte tid till det! Man bjuds på sötsaker hit och dit, sedan är man så dum att man själv går och handlar vissa saker. Kommer ni ihåg att jag har sagt hur stressad man blir och chockad att de redan börjat julpynta i affärerna och börjat sälja julsaker? Idag fick jag en adventskalender av syrran o det fick lillebror också. Det var såklart inte fullt allvar att vi skulle ha dom så här tidigt, hon skulle bara skoja med oss! Men nu har man en sådan! Vill ha en till sedan eftersom ska ha en chokladbit på morgonen och en på kvällen alla dagar i december har jag bestämt. Det blir säkert bra då! Just nu sitter man och kollar på Efterlyst! Försöker att inte somna i sängen, men annars tittar man på Välkommen Åter vilket är klockan 21.30 på tv4. Det programmet är ju humor till nästan max! Skitbra! Missa inte det=)

Bara ett inlägg idag. Rekord eller? haha!!

 

Cause Santa Claus is coming to Town!!
Seeeya! Bonne Nuit=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0