Lady Gaga i Malmö Arena

Jadå! Som ni ser i rubriken så kommer Lady Gaga i Malmö Arena ikväll, den 19 november. And guess what? Jag har biljetter dit med min syrra och hennes kompis! I´m so lucky haha! Det ska bli jätte roligt. Får hoppas att hon är lika bra som Britney Spears då jag såg henne år 2009 i London...
Har lovat att kolla kläderna som Lady Gaga har på sig eftersom mina lärare vill veta! Först ska jag till skolan så jag åker senare i eftermiddag. 19.30 drar det igång! Fick reda på att vissa av mina kompisar och att någon i min släkt ska dit, så det blir att hålla utkik från dem! Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och äta frukost, sedan skall jag plugga som fan i skolan så att det blir klart, så att jag sedan kan njuta av att bara släppa loss i arenan! Security here I come=)




Skall ladda kameran sedan då jag kommer hem, för man måste ju försöka att fota! Sedan får man öva in lite sånger av Lady Gaga för vi sjunger alltid med! Haha :) Love ya!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas nu att kvällen blir lyckad och att du knäpper av några bra bilder :) Är ju lite avis på dig att du ska lyssna på henne. hahaha xD

2010-11-19 @ 14:42:58
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0