Jealousy - Paris Hilton

Jaha, då sitter man och kollar runt på datorn igen. Har precis sett klart Starke Man och såg alla repriser idag av de program jag missat, samt Gossip Girl som jag skrev i inlägget innan. Snart blir det att kolla Beck lite sedan får man väl sova så att man orkar med skoldagen imorgon. Jag har lagt upp en liten egen plan till nästa vecka. Jag ska redovisa tyska och engelska i veckan som kommer. På fredag är det konsert i Malmö! Jadå! Jag har biljetter till Lady Gaga! Som om inte alla redan visste det. Haha! Men det ska bli super roligt! Det kommer det att bli! Måste vara självsäker på det ju, o jag ska fan vara först i kön! Den som kommer före mig vet jag inte vad jag gör med^^ Haha igen!

Ska väl läsa några tyska glosor nu eller något sådan, inte vet jag. Pallar inte en skolvecka till, helgen har gått så snabbt, så himla drygt ju! Det är fortfarande Fars Dag idag så jag hoppas ni inte glömt att fira honom. Vi ska fira min pappa nästa vecka istället.
Fortsätt läs så håller ni er uppdaterade om mitt liv! Love ya all=)

Skulle ju lägga upp en outfit ikväll, men den blev inte jätte bra eftersom kameran slutade fungera. Måste ladda den sedan! Så ni får nöja er med min tröja som är köpt på Primark i London=) O sedan blir det snyggare bilder någon annan dag får vi ju hoppas.

 


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Kul att du ville vara med! :D

2010-11-14 @ 21:12:15
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin tröja men det har jag sagt trettio gånger nu i skolan:)

2010-11-16 @ 15:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0