Ingen DH ikväll eller Cougar Town?

Hej igen! Idag gick julspelen bra tyckte jag, det var många barn som kom och kollade faktiskt och jag är ganska nöjd med min prestation! Efter det var det att gå till skolan i snön ochall ishalka på vägarna, men jaja, sånt händer då det är kallt och juletid väl! :P
Var i skolan och pluggade, haha, sedan fick jag gå hem. Min kompis höll på att säga att jag hade fina kläder hela tiden o att jag var modemedveten och så, så det var väldigt roligt att höra, fast min syster och min pappa hjälpte mig att välja kläderna, men jag hade ju inte tagit på mig vad som helst, så kan man också tänka ju...
Ikväll blir det att kolla på mina program som sänds på tv, mina och mina, de jag ser i alla fall! Skall snart plugga lite. Jag blev precis sugen på makaroner! Haha! Visste ni att det stod i tidningen att Desperate Housewives och Cougar Town inte kommer ikväll?
Jag vet inte om de har skrivit fel eller vad, för enligt tidningen så är det en film på kanal5 klockan 21.00... Skumt! Fyfan säger jag bara! Haha! Men vad kan man göra? Det är Cougar Town vid 18.00 tiden eller nått, men tror det e de gamla avsnitten. Men kolla på kanal5 i alla fall, så det är säkert att inte DH kommer att sändas! =) Man får ju bara inte missa det!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

oki, då vet jag det ;D haft en bra dag annars? :)

2010-11-30 @ 20:46:15
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Laila

DH är ju bäst =)

2010-11-30 @ 23:06:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0