Höstlovet - the End and School - start again...

Jaha då. Skolan började idag. Man var väldigt trött i skolan men man fick göra sitt bästa såklart. Är faktiskt stolt över mig själv. Jag är klar med både bilden och slöjden, och skall redovisa det imorgon! Nu börjar jag också förstå matten och det är jävligt positivt haha. Har gjort ganska mycket matte i skolan idag så det blir att fortsätta imorgon, efter skolan tror jag. Har mycket på schemat imorgon, och hela veckan ut. Vi skall dansa pardans i skolan imorgon vilket kommer att gå sådär, och det är idrotten som vi ska hålla på med i två veckor tror jag innan vi går över till att dansa streetdance. Hoppas man inte glömmer idrottskläderna då! Pluggade hemma hos mormor o hon tyckte nog lite synd om mig då jag klagade på allting jag skulle göra så att hon började komma in med några mackor och sedan en skål med glass med chokladsås. Är inte det lyxigt? Då blev det genast roligt!

Har även varit runt och kollat på lite möbler, med pappa och syrran. Det var väl roligt, så har jag även fixat en present till min syster på ”vår lilla dag” i sista minuten, så hoppas att hon blir glad för den då. Haha. Jag tyckte inte att ringen som jag gjorde var den enda presenten. Hon har sagt till många att jag har gjort den, hoppas de tror henne, hehe. Det blir väl att kolla vidare nu och plugga inför provet på onsdag, vilket man HATAR!!! Som jag säger, oops. Tur ingen lärare läser detta!
Sorry för ett tråkigt inlägg, hoppas det blir ett roligare ikväll då! Är det inte Svenska Hollywoodfruar ikväll egentligen? Tror det… Det kanske kommer ett inlägg till ikväll, så ni får hålla ut! Läs gärna och kommentera:)

 


Kommentarer
Postat av: Lindberg - en av dom få killarna som bloggar

Kul att du ville vara med! :) Hör av mig när du blir länkad! :)

2010-11-08 @ 19:26:19
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Vinnaren av dagens blogg ligger nu uppe, var gärna med i det nya veckans blogg! Och missa inte de andra underbara tävlingarna i menyn! =)

2010-11-08 @ 20:07:16
URL: http://www.lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0