Godmorgon alla trötta...

Vad det är mörkt ute nu på morgonen. Fick tvinga mig upp ur sängen precis. Ska till tandhygianisten senare eller nått... Då jag kommer till skolan blir det att gå på engelska lektionen som man inte varit på åratal, inte konstigt alls eftersom alla pass krockar med varandra på något sätt. Sedan blir det att jobba med uppdraget i idrott som skall vara inlämnat idag!! Shit! Men det ska jag klara, har jag bestämt mig för!
Det är elevråd idag också, det orkar jag verkligen inte med. Ska även följa med och handla till lillebrors barnkalas imorgon! Nu ska man komma på roliga saker tills kalaset. Jätte roligt! Hoppas ni också har det bra då! Så ses vi sen, roligare inlägg kommer ikväll och i helgen, så läs då och kommentera gärna.
XoXo

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-12 @ 07:46:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0