Everbody happy? Höstlov!, men en massa plugg...

Idag vaknade man tidigt igen, e det abra jag som tycker att tiden lurar? Haha! Har ätit god mat som mormor lagade i söndags, sedan åt jag två bitar kladdkaka som jag bakat och vanlijglass till det. Sedan rusade man iväg till församlingshemmet då man skulle öva inför julspelet som spelas i slutet av november och början av december!

Höstlovet går ut på att vara med kompisar och att ha kul, sova och ha lov helt enkelt. Men jag tror inte jag är ensam då jag säger att man måste plugga över lovet? eller? Jag har en massa skit som  jag just nu själv kallar det för att göra.. Ska snart hem till Thea tror jag och plugga lite No inför provet nästa vecka. Dessutom ska bilden vara inllämnad nästa vecka, engelskan, tyskan och matten skall också redovisas då. Fuck! Det får man säga i detta läget. Längtar tills om  ungefär två veckor om man inte räknar med denna veckan som går, för då blir det att se Lady Gaga i Malmö!! Undrar var hon kommer att bo? I Malmö? Eller Köpenhamn? I don´t know, men jag vill veta snart! Haha, stalker eller? Noooo!!

Vi ses, o ha det bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0