Ett tråkigt inlägg - roligare ikväll!

Hellooo! Igår så kollade man bara på lite olika program som på 24 timmar, och sedan på Maria Wern. Hade egentligen mycket att göra igår men gjorde inte så mycket, eftersom jag var riktigt trött.. Men det blir att göra det idag. Skall ha ph-samtal på morgonen antagligen och sedan så skall jag inte stanna till klockan tre i skolan idag, eftersom jag måste snabbt hem och bytta om innan jag skall och repa i kyrkan. Shit! Idag är man med i fösamlingsbladet och imorgon är man antagligen med i tidningen! Men det är alltid roligt, eller inte då de tar de fulaste bilderna haha! Vad ska ni göra idag?
Då jag kommer hem igen, senare ikväll så skriver jag ett roligare inlägg till er! Thank You for Reading!! Please Comment.. Love ya:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0