Ett inlägg utan någon speciell rubrik!

Godmorgon! Steg precis upp, så nu tänkte jag bara slänga in ett kort inlägg på bloggen haha! Tittade på 24 timmar igår, med Pernilla Wahlgren och Marcus (modellen) kommer inte ihåg efternamnet på honom. Sedan blev det att titta lite på efterlyst, o man var inte efterlyst som tur var, haha! Sedan blev det åter igen Välkommen Åter som är skitbra. Men jag tror jag somnade mellan pauserna lite då o då.
Idag ska jag snacka med min NO-lärare om mitt prov och så, så jag får hoppas att jag får göra om det ändå. Hört rykten av folk att man inte får göra om det men det ska jag fan se till att jag får göra. Kan inte gå ut med IG i Kemi och i Fysik ju, ellerhur?
Annars ska jag inte göra något speciellt idag, jo, redovisa matten faktiskt! Så jag hoppas verkligen att jag klarar det. Ska öva in stegtestet nu så att de går bra! Sedan ska jag nog gå på en sådan övning i tyska steg 29 om hur man skriver en filmrecension på tyska, eftersom vi skall redovisa steg 30 nästa vecka. Oh nä! Jag är inte sjuk! Jag bara är så högt kanske, men lågt i matten, därför jag sällan snackar om den! Nu blir det att göra sig i ordning och äta frukost tror jag. Men ha det bra! Duschen kallar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0