Cykla eller gå??! :)

Hej allihopa! Idag så har jag mycket som jag skall göra faktiskt. Skall skicka vidare sex stycken kedjebrev, sedan så skall jag till skolan och plugga som fan. Imorgon är det ju konserten så det blir att jobba på nu, eftersom imorgon kommer man bara att gå och längta ihjäl sig ellerhur? På dagens schema i skolan så blir det engelska, No och svenska tänkte jag. Tur att man får bestämma själv! Haha!
Har PH-samtal idag, vilket inte är jätte roligt, eller roligt är det ju för att vi alltid har roligt med vår lärare som snackar om allting, o då menar jag allting, men ändå. Jag måste stanna i skolan till klockan tre. Därför tänkte jag nu... Ska jag cykla eller gå hem från skolan? Får skjuts av pappa till skolan men måste i så fall gå hem som jag brukar.. I don´t know!
Glömde även säga att jag såg en film igår på tyska, och utan någon text alls, fast det var inte så svårt. Jag förstod vad den handlade om. Det var redovisningen av steg 30 i tyska, och sedan pratade vi muntligt om den. Det blir att skriva en recension om filmen på tyska tills nästa onsdag då den skall vara inlämnad! Lola rennt hette den (Spring Lola blir den svenska titeln).
Det blev också ett kort inlägg nu på morgonen, ska komma på någonting att blogga om senare!
Och ni måste läsa allt på lördag, för då står det om Lady Gaga konserten! Have fun! You know you love me! XoXo



I miss that time! I wanna go back to my city! :)



Kommentarer
Postat av: anna-sara

nice blogg :D

2010-11-18 @ 08:33:52
URL: http://aannasara.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-18 @ 14:20:06
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0