Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag!

Sitter här och filosoferar, nä jag bara skojade! Klart jag inte gör det, eller lite kanske...
Vad kommer jag bli när jag blir stor? Var kommer jag att bo? Skaffar jag mig familj? Hahaha! Alla tänker så men man tar en dag i sänder såklart. Håller på och lyssnar på låten av Leighton Meester om och om igen! Gillar hennes sätt på att sjunga och framträdandet inför publiken=)
En kompis till mig ringde innan och grät då hon var lite ledsen, problem med kompisen, och jag försökte hjälpa lite innan jag skulle iväg, vilket var lite stressigt. Imorgon blir det i alla fall Lund med kompisen Lina. Där ska man väl kolla runt lite o såklart äta och fika, som man alltid gör! Haha! Är man i Sverige så e det oftast Espresso House och Starbucks Coffee då man e i London! Saknar England faktiskt, men nu har jag bestämt mig att jag ska ta en liten paus från London och besöka vår vackra huvudstad som alla säger, som jag aldrig varit i. När jag ska dit vet jag inte, för har inte planerat någonting som gör att jag ska till Stockholm, men jag ska dit någon gång i alla fall! xD

 SeEyA LaTeR


(Fin bild från google) Ni ser väl vilken stad det är??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0