Ännu en måndag o helgen e förbi

Godmorgon alla glada! Fattar inte varför jag går upp nu, men snart ska man väl äta frukost och göra sig iordning inför ännu en skoldag. på schemat idag så ska jag gå och träffa studievägledaren har jag bestämt mig för, rektorn har ju äntligen anställt en. Sedan är det mattegruppen, svenska och tyska som gäller även lite engelska. Jag börjar tänka på julen redan. Måste snart börja handla vissa julklappar. Men vet inte vad alla önskar sig så jag måste fråga dem ju. Vet i alla fall vad jag ska ge till min syster men det säger jag inte här, eftersom hon läser bloggen då o då. Haha! Jag vet inte ens vad jag själv önskar mig, så jag får gå runt och kolla runt och skriva ner en meters lång önskelista.
Nä! Julen handlar faktiskt om att man är med familjen och släkten, äter god mat och allt julgodis, spelar spel och kollar på Kalle Anka på tv. Eller? Jag tycker julklapparna också är en del av julen och tomten, men inte det allra viktigaste...
Men det är bara november nu, så what the hell? Ha en bra dag i alla fall så hörs vi sedan!


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Vinnarna är nu utsedda i dagensblogg, kolla in om det va du! :)

2010-11-15 @ 11:15:49
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Påminn oss inte om ännu en skoldag... men snart e det helg!

2010-11-15 @ 16:00:14
Postat av: ella

nice blogg

2010-11-15 @ 16:09:04
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen

Svar: Tack för att du vill vara med, jag meddelar vinnaren i slutet av veckan! ^_^

2010-11-15 @ 18:52:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0