Så mörk är natten i midvintertid, men se då nalkas Lucia:)

Godkväll på er alla! Idag är det Luciadagen, den trettonde december. Det var luciafirande på skolan, men helt ärligt så tyckte jag inte att de var duktiga, och de sjöng bara tre låtar. Så drygt! Haha! Jag är väldigt snäll ju…
Sedan åt man lussekatter och pepparkakor och drack saft i skolan, vilket är soft såklart. Gjorde omprov idag så jag hoppas att det gick bra, eller jag kände att det gicck sådär, men jag måste klara det. Har panik kan man säga! Efter skolan blev det till stan och handla julklapp till en kompis så det är klart, har familjen och en kompis kvar att köpa till, så det är ändå bra att man är ute i god tid, eftersom julen är nästa vecka. Är det någon som egentligen kan förstå det? Haha!
Var sedan hos min bästa kompis och åt upp hennes nybakade kladdkakemuffins (stavning?:O). Kollade precis på Våra vänners liv, så det blir att kolla på Svenska Hollywoodfruar i repris på söndag tror jag. Skriver önskelistan till ”tomten” eller rättare sagt till pappa och resten av släkten. Jag är inte billig, hahaha! Det var dumt och roligt sagt tyckte jag själv. Pluggar också lite. Skall lämna in engelskan ikväll. Lämnade in tyskan idag då jag hade rättat den, så man hoppas att man får ett bra betyg nu såklart, och att man klarar NO:n.
Hate my life a bit. Men det kommer att bli bättre, får man ju hoppas! Ha det bra, för nu ska jag plugga vidare innan sängdags! Love ya!:)  


Kommentarer
Postat av: StefanMattiasBasil

Ohh naajs blogg ;-)

2010-12-13 @ 22:39:58
URL: http://godsherren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0