Nu är det fredagsmys:)

Tjenare igen! Då ses vi igen då! En vanlig dag i skolan, och man fick några saker gjorda. Sedan blev man hämtad och man åt lite, sedan så blev det stan. De hade inga vinterskor så det blir att åka till Malmö nästa vecka! För att Malmö har nästan allting, eftersom det är en större stad och det finns fler affärer där. Åt sedan en lussekatt och drack en kopp varm choklad vilket uppskattades!
Är faktiskt lite avundsjuk på min kompis som är i min favoritstad London just nu! I hate her... Haha! Sedan så skall hon till Spanien.
Men det är ju roligt för henne såklart. Inget julhandlande idag, men kanske imorgon eller nästa vecka. Sitter och funderar när jag skall ha bakdag med mina kompisar, men tror det blir nästa helg. Vi får se! Har mycket att plugga tills nästa vecka, tills på måndag så det är vad jag kommer att göra i helgen. Jätte roligt ju! Eller inte.. Sitter nu och kollar på Gordon Ramsay! Sedan blir det att kolla på den danska julkalendern. Finalen i idol är idag, men i år har jag inte följt den! Vem tycker ni skall vinna i alla fall? Jag vet inte men jag tycker nog Jay Smith enligt vad jag hört! :) Ha det bra, och en trevlig fredag med mys! Skriver mer sen såklart! Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0