Min överraskning från Lina:)

Godmorgon på er!! Tack så mycket Lina för överraskningen. Lite läskigt faktiskt då hon skall ändra någonting... Haha! Och man vet inte vad det är, men det är ju tur att jag litar på henne. Snart blir det in och duscha. Känner att jag börjar bli förkyld så det blir att äta vitaminer och försöka hålla sig frisk. Antagligen blir det att julhandla imorgon med syrran, vilket skall bli bäst! Haha! Vi har bad idag men jag kommer inte att hoppa i vattnet med en förkyldning, så jag får försöka göra någonting annat! Skall även klippa mig idag och slinga håret, så jag hoppas att det kommer bli fint! Det var ett väldigt kort inlägg från mig!:) Xxxxxxx
Vad tycker ni egentligen om Linas överraskning, alltså headern??!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste hålla dig frisk nu och inte bli sjuk!:) Ha en bra måndag!!

2010-12-06 @ 06:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0