Mellandagsrean:)

Förlåt att jag inte skrivit så mycket nu de senaste dagarna. Men jag har inte haft så många läsare heller, då det varit jul. I´ll try to do better.  Jag har haft en väldigt trevlig jul, spelat spel, umgåtts med en del av släkten och fått reda på fantastiska nyheter! Det är väl så julen skall vara?! Har även fått många julklappar som jag älskar väldigt mycket.

Sitter och kollar runt på olika gymnasium, och har några som jag gärna vill gå på. Det blir att läsa upp betygen nästa termin! Men vilka gymnasium jag tänker på säger jag dock inte. Jag vill att det skall vara min ensak, och det är mitt eget liv. Idag blir det väl att först äta frukost, duscha och ta på den nya parfymen som jag fick, David Beckham Signature som jag haft tre gånger innan! Älskar den! Sedan blir det väl att gå på mellandagsrean i stan! Behöver verkligen en ny kalender, eftersom året snart är slut!
Min kompis är äntligen hemma från London! My city! Haha! Måste träffa henne snart också… Skriver mer senare! Love ya!


Lite bilder från julen kommer in senare!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd, du får väl åka till Malmö!=)

2010-12-28 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0