Julen är snart är:) Skolavslutning imorgon:)

Igår sattes julgranen upp. Bättre sent än aldrig ju!! Har mycket att göra nu då det snart är jul, mer än hälften av julklapparna är handlade, och skall handla de sista i morgon efter skolavslutningen! Känns så konstigt att vi slutar imorgon och alla andra redan har slutat. Får hoppas att vår skola börjar senare ju. Haha! Är lite orolig över betygen som vi får imorgon, men vet redan ungefär hur de ser ut. Skall jobba upp vissa av mina betyg för att jag måste ha mer meritpoäng. Jag försöker göra så gott att skriva på bloggen så att ni skall kunna läsa någonting nytt varje dag. Ibland går det bra och ibland går det mindre bra. Körde in i Malmö igår, tror att det var den snabbaste shoppingen jag varit med om, in och ut på trinageln med två kassar! Hahaha! Jadå:) Sedan repade man inför julspelet och det gör jag imorgon också. Ett annat julspel som spelas upp på julafton på morgonen i kyrkan.

Idag handlade jag lite julklappar med mormor, och det blir att handla fler imorgon efter att man slutat skolan. Har sovmorgon imorgon, men det är knappt lönt att åka till skolan för man skall hem knappt en halvtimme efter eller nått. Nu sitter jag och tittar på Surviving Christmas! Har sett filmen innan, men den är bra tycker jag i alla fall! Skriver mer imorgon! Ha det jätte bra!:)
Julen och jullovet är snart här=) Take Care, and remeber I love ya;)



Surviving Christmas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0