Jag är Septemberkåt!:) Haha!!

Jag känner mig väldigt dum eftersom jag inte bloggade igår eller i morse, utan jag gör det nu istället. Jag har egentligen inte något speciellt att skriva om just nu, inget intressant i alla fall! Haha! Men jag slutar inte att blogga för det såklart. Skall tänka på olika saker som jag kan skriva i helgen så att ni kan läsa mer då såklart! Jag är bara glad att ni läser och kommenterar såklart! Yeah!
Skolan idag gick väldigt bra. Igår fick jag reda på att jag skall göra omprov nästa vecka i NO, men det visste jag redan att jag skulle göra. Men det kändes såklart konstigt att göra det, eftersom jag aldrig gjort det tidigare vilket är bra att jag inte har gjort. Gick en runda nu på kvällen och sitter hemma med en kopp varm choklad och myser! Skall snart plugga lite, men just nu så lyssnar jag på Världens bästa låt Ever! Mikrofonkåt som September gjorde om i tv-programmet Så mycket bättre! Den är skitbraaaa!! Har lyssnat på den typ hela dagen i skolan från kompisens mobil:) Men nu skall jag göra lite annat, och jag skriver mer imorgon såklart så då kan ni fortsätta läsa! Love ya!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DEn låten är så jäkla bra tycker jag, ellerhur??

2010-12-10 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0