God Jul!:)

Jag skrev ett kort inlägg precis efter tolv på natten. Jag gick sedan och lade mig. Vaknade nu, ville sova mer men nädå. Det ville antagligen inte mina ögon. De gick inte ihopa, kunde inte blunda. Haha! Nu blir det snart julkalendern Hotell Gyllene Knorren, det sista avsnittet. Undrar vad som händer! Skall de sälja hotellet fast det har blivit fullt då Grossmans hotell vid motervägen ligger under vatten?
Det är frågan.. Blir också att gå hem och lämna några julklappar och sedan skall man äta frukost på min mobror och min treåriga lilla kusin kommer upp med bullar, så blir det ett gott julfrukostbord:)

Måste dricka hounungsvatten och öva in replikerna, inför idag. Skall vara där lite tidigare eftersom jag skall öva och sånt. Hoppas att ni får en trevlig julafton med släkt, familj och vänner! För det skall jag försöka att ha! Hoppas nu att de tar bort snön på vägarna och att det inte är ishalka, eller att det snöar och blåser för mycket sedan, då är det ju inte kul att köra? Eller? Förresten vill jag inte frysa heller. Haha!
Love ya!;) Än en gång, God Jul!!!!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Den e för jävvla skön ;)

haha tack så mtk :)

god fortsättnign på dej :)

2010-12-26 @ 22:40:13
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0