Fredag - Mys med godis och film:)

Tja!! Hann inte blogga igår, men nu då det är helg så skall jag blogga så mycket som det bara går. Haha! Jo, men det ska jag såklart.. Var i stan innan idag och handlade lite julklappar, så nu får man väl packa in dom också, men det är alltid roligt. Imorgon bir det att baka med kompisarna, så roligt. Någon bra receptsida som ni kan tipsa om eller?!
Försökte att blogga i morse, men blogg.se hade hängt sig, så jäkla jobbigt. Så jag får väl ta igen det ikväll då! Senare blir det väl att kolla på en film, för jag har köpt en massa godis. Gott gott!!=) Skriver mer senare ikväll! Love ya! thank you for reading and please comment!:):) Ses sen då! Ha en bra fredag, och festa inte för mycket nu;P Skojade!!...



Snygging - Britney Spears (min idol)!!!=) Vem tackar nej egentligen?? Haha!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0