Första december - Julkalendern!:)

Jag vet inte varför jag blivit trött på alla läxor, men dessa veckorna måste jag verkligen göra allting jag skall. Jobba klart med alla stegen tills nästa vecka då det är den sista redovisningsveckan, eller nått som alla säger. Kommer själv inte ihåg eftersom jag har skrivit det i min loggbok. Idag blir det att gå till kyrkan som vanligt, och vara skådespelare och spela i ett julspel, två föreställningar.
Hoppas också att det går jätte bra som det gjorde igår och att det blir fullsatt! Haha!

Skall också till skolan och sedan till tandläkaren, shit! Tur jag fick ett sms om det igår för annars hade jag inte kommit ihåg det kan jag säga! Idag är det första december, och vad händer då? Jo man skall bänka sig framför tv:n med frukosten och kolla på julkalendern, e inte det tradition nu för tiden? oavsett ålder? Haha!:) Hotell Gyllene Knorren heter den (stavning:O)...
O man får öppa sin julkalender och äta chokladen!!!!!=) Jätte roligt med december. Hoppas att ni med har en bra dag:) XoXo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah! Äntligen julkalendern!!:)

2010-12-02 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0