Ett tredje världskrig på Wisteria Lane:)

Hey! Har haft lite mycket i skolan så det är därför jag inte skrev igår kväll, men jag tänkte att jag fick skriva nu istället. Blev godkänd på omprovet så jag är jätte glad, sedan fick jag MVG i tyskan så jag e dubbelt så glad nu, haha!! Det blev inte så mycket studerande igår då man kom hem, utan man tog det mest lugnt. Drack honungvatten, vilket är riktigt gott. Sedan såg man den danska julkalendern Pyrus.
Vad kom jag inte på sen? Jo, att det var tisdag så jag fick bytta över till kanal5 då klockan var nio, för att se det sista avsnittet i år av Desperate Housewives och Cougar Town. Vad tyckte ni?
Det är väldigt sorligt att det är slut nu tycker jag, det som är så bra ju. Men jäklar* vad det var bra igår på Wisteria Lane.. Ett tredje världskrig kan man ju kalla det!=)

Men nu får jag väl försöka att vila lite, innan jag skall göra mig i ordning, sedan frukost och den svenska julkalendern, hotell gyllene knorren, någon som ser den? Vad tycker ni om den i så fall? Tycker att det är lite tradition att se julkalenderarna, men bara om de är bra såklart! Annars är det ingen mening med den. Love ya! Ha en trevlig dag så skriver jag mer sen!:)


Kommentarer
Postat av: laila

love DH =)

2010-12-15 @ 16:43:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hej :)

jaa allt e toppen :)

hur e de själv :)?

2010-12-15 @ 22:24:18
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0