December five:)

Hey! How are ya? Well, I´m just fine. Some vanligt så tittade man på julkalendern i morse, Hotell gyllene Knorren. Jag försöker lära mig att räkna på finska, så att jag kan göra det då jag är arg precis som Ritva gör i kalendern, haha! Kan bara räkna till tre än sålänge, men ändå! Men annars kan jag ju räkna på tyska, för det räknas som ett hårt språk, så att man hör att jag är arg, vilket jag sällan är. Men om jag nu är det någon gång så hör man det då jag räknar på tyska. Ein Zwei Drei, och så vidare. Kan det mycket bättre än finska, eftersom jag läser tyska. Då jag ända snackat om tyska, så kan jag säga att jag skrev klart min text på tyska idag. Är lite stolt och glad över mig själv. Åt pizza idag, och har även diskat undan lite och plockat undan fast det inte märks nu! Haha! Sedan kallade Gossip Girl på mig så jag satte mig och tittade på det. Jätte bra! Feel sorry for Serena!=) She is HOT HOT HOT!!!! Haha! Längtar redan till nästa avsnitt som vanligt såklart. Man kanske också borde starta en sådan Gossip sida eller? Nädå! Det räcker att vi har alla bloggar. Vi får väl börja skriva lite om varandra!:) Kollade också på den danska julkalendern som också var väldigt bra och på Starke Man och nu kollar man på Beck, men klockan är redan tio på kvällen så det är reklam, and I hate it!
Väntar på att Lina skall fixa klart överraskningen till mig. Hon skall gå in på min blogg, mitt konto där och fixa någonting! Och jag har inte tjuvkikat och jag vågar inte göra det heller! Men jag slår vad om att det kommer att bli jätte fint så jag säger tack i förskott! Haha!
Ha det jätte bra så hörs vi imorgon såklart! Ni ska då få reda på vad överraskningen var, fast inte före mig! Kommentera och läs som vanligt, för det är ni bra på! Xxxxxxxxxxxxxxx



She is hot, or not??!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah!! She is hot, men jag föredrar Chuck i Góssip... :P

2010-12-06 @ 06:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0