Bakning på schemat:)

Hejhej!! Nu så närmar sig julen ännu mer.. Man känner verkligen stämmningen av julen. Åt frukost innan, vilket var väldigt gott. Sparar på rösten nu, då man skall uppträda i jul. Drack en kopp honungsvatten vilket är supergott och det lindrar verkligen rösten! Värm bara en kopp vatten och blanda i en sked honung. Det lindrar halsen med detsamma och är dessutom gott. Det borde ni pröva om ni har halsont eller är förkylda. Ett tips nu inpå julen!
Vinnaren av idol var i stan idag, så jag såg då han satt och signerade sina skivor. Sedan var det att handla alla saker till bakningen, så sitter och bakar nu, eller snart alla fall! Bilder kommer sen!=)
Love ya! Ha en trevlig lördag. MIn fredag var bra igår, var er?! Glömde skriva vad jag gjorde, men det var väl en massa, bland annat att äta massa godis så man fick ont i magen! Lussekatter och pepparkakor står på schemat. Kanske mer! Vi hörs senare såklart! Skriv gärna vad ni vill att jag skriver om!:) Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0