Another Saturday:-)

En lördag. En vilodag. För mig blev det en vilodag i alla fall, men kanske inte för er?! Har tidigare sagt att jag varit lite trött på den senaste tiden. Det är jag fortfarande, ibland, men vet dock inte varför. Det är väl för att det har varit mycket i skolan antar jag. Haha! Idag så städade jag och sånt, sedan blir det att plugga en massa imorgon, för det måste jag verkligen göra. Det är ett måste.
Jay Smith vann idol 2010 igår kväll, så man undrar hur långt han kommer i sin karriär. Man hör knappt av de som varit med i idol innan ju. Men ingen toppar Agnes Carlsson eller Amanda Jenssen, och alla de andra såklart! Men ett grattis till Jay i alla fall! Det var ju roligt för honom. Så får man tänka. Sitter med chips, annat godis och med paradischokladasken framför mig. Har kollat på Pyrus ( en av de danska julkalendrarna). Den är riktigt bra tycker jag. Jag förstår danskan också, vilket blir roligare då. Såg den svenska kalendern i morse såklart, som alltid, som vanligt kan man också säga! Snart blir det väl att se Sex and the City som man sett innan, men det skadar aldrig att se om den. Den är dessutom bra tycker jag! I love the dramalife in New York! Haha=)
Idag har man även skrivit en önskelista "till tomten" eller? Hahaha!!! Men det är bra med en lista så att man kanske får det man vill ha i julklapp, fast det inte är vad julen handlar om. Tänk på alla som inte ens har något hem. Det är jätte sorligt tycker jag. Man borde inse att man har det bra. Sedan läste jag ut min bok på engelska, på 503 sidor, PS I love you av Cecilia Ahern. Den är jätte bra!
Har både sett filmen och läst boken nu! Den rekommenderas både att läsas och att se filmen, men Hilary Swank och Gerard Butler i huvudrollerna, sedan dyker bland annat vänner-stjärnan Lisa Kudrow upp i filmen. Köpte den på HMV i London, på Oxford Street, där min kompis antagligen gått på idag. GOD I Hate her right now... Hahaha!!!! :) Fick precis reda på att Elisas vann dansbandskampen. Haha! Har inte följt det ett dugg, men nu vet ni också det i alla fall!
Men skall väl kolla på filmen snart, så ni får ha det jätte bra! I love ya! Tack för att ni läser, och kommentera gärna!=) Skriver mer imorgon, jag lovar, direkt då jag vaknar så skall ni få en kort uppdatering! Xxx



Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- usch i hate that movie..

2010-12-15 @ 01:30:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0