16 december - Julen närmar sig...:)

Hejhej. Det blir en liten uppdatering idag också, eftersom jag inte hann igår. Följde faktiskt med på föräldramötet på skolan, då vår studievägledare pratade om gymnasievalen. Nu får man lite panik, i alla fall jag. Det är väldigt mycket som krävs, så jag får läsa upp vissa betyg tills nästa år. Lämnade in engelskan igår, och skall lämna in den andra engelskan idag. Igår sattes våra höstterminsbetyg.
Vad läskigt eller? Jag tycker alltid att det är lika läskigt att öppna kuvertet då man slutar, med sina betyg. Men nu är det väl inte så farligt värre till sommaren tycker jag…För att det är sommarens betyg som avgör om man kommer in på linjen man vill gå... Shit! Panik! Haha!

Snart blir det julkalender och frukost. Det ska bli snöoväder idag, klass 1 varning vilket ogillas. Jag är jätte glad att snön är borta nu, men så kommer mer snö, sedan skall det frysa så det kommer bli ishalka, haha! Men jaja, sådant händer. Får se om det blir att åka till Malmö imorgon då, eftersom då ska vi julhandla!! Och det vill jag verkligen göra imorgon så att man har det överstökad. På lördag blir det att julbaka med vännerna, så det blir att planera det lite mer idag eller nått tror jag! Ska nog hitta på någon tävling, nu då man fått mer läsare på bloggen, några tips?! Det hade väl varit roligt!=)

Idag så är det skola som vanligt, lite att göra i skolan har man ju att göra. Men jag hoppas att Linnea och Nathalie är där, för de har bakat kakor som vi skall äta under vårt ph-samtal (ett samtal då vi snackar om hur veckan har gått, och hur det ligger till). Jag älskar kakor, om man inte förstått det förräns nu! Skriver mer sen:) Love ya all! Please Comment and read how much you want.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :)

om inte kan du anmäla dig morgondagens lucka (17)

redan nu i samma inlägg

kram

2010-12-16 @ 10:37:32
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Hon är sjuukt snygg! :D

2010-12-17 @ 13:06:24
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: frida

http://ffridaskogefors.blogg.se/ - frågestund!

fin blogg btw:)

2010-12-17 @ 14:36:33
Postat av: liindblaads

jaa precis !

2010-12-17 @ 16:37:50
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0