Lina Svarar!

Okej om Lina in da house :):
Sådan drama det är när han inte orkar blogga och det verkar ske rätt ofta.. (lina kanske borde ta över bloggen:D)
IP: 78.72.74.23
11 September, 22:46
Jag tycker inte att det blir så stor drama över att David inte orkar att blogga ibland och det är för att jag vet hur hans liv är alltså inte ingående men ändå så passa bra att de är självklart att han behöver hjälp ibland. Men nu vill jag bara klar och göra för dig att David försöker blogga varje dag och trotts de så har han skolan och tänka på + så går han i skolan varje dag. Han har även ett privatliv och där ingår hans familj och allt som tillhör där. Han måste även kunna ha en fritid också där han träffar vänner, släkt eller bara vill göra sådant som han tycker om. Han går även på teater som tar en del av hans fritid. Så det är inte de att han skyller på att han inte orkar blogg utan de är för att han har så mkt annat att lägga sin tid på, men ändå så försöker han blogga så mkt han kan. Men ibland så får han de stressigt eller att han inte mår så bra och då vill han verkligen ta hand om sig själv. Så du ska inte klandra David för att han inte bloggar exakt varje dag för han har ändå ett privatliv, skola, vänner och fritid som han vill egna sin tid åt. Så säg inte att de blir drama när han inte orkar blogga, för de tycker jag att de inte blir. Så tänkt efter innan du skriver en kommentar. För jag blev bara lite lack över att du inte vet hur Davids liv är egentligen, för han skriver inte ut allt om sitt liv som vissa andra göra. Så nu kanske du har lite mer förståelse över hur de egentligen ligger till. Så vakta gärna dina ord till nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0