Lina in da house :)

Hej på er! :)

 

Nu är jag tillbaka igen, Davids högra blogg hand eller vad man ska säga. Men han ber mig iaf alltid hjälp när han inte har någon inspiration till bloggen, trött eller bortrest och denna gången är det för att han är så sjukt trött och lite yr. Han har faktiskt varit ute och festat i Fredags och jag pratade med honom tidigare idag och då fick jag vet att dem hade kul iaf, fast David får berätta allt själv senare om han vill, såklart.

 

De kommer ske lite förändringar på bloggen, inga jättestora och det är David som har bett mig men jag fixar de nog imorgon eller på Fredag. Har inte tid sen senare i veckan.

 

Men nu vet ni typ varför David inte har skrivit på ett par långa timmar. Men jag är bara glad över att han vill ha min hjälp när han inte orkar med och blogga eller inte har någon inspiration.

 

Så vi hörs nästa gång när David behöver hjälp. Kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Okej

Sådan drama det är när han inte orkar blogga och det verkar ske rätt ofta.. (lina kanske borde ta över bloggen:D)

2011-09-11 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0