En superfin kommentar - blev nästan lite rörd hehe! :)

Jag kände att jag var tvungen att publicera denna kommentar! För hur kan man välja att inte göra det? Min vän Lina, som också bloggat här är så supersnäll! Jag får inte sluta blogga av henne, så jag lovar att jag inte tänker göra det! Men vill ändå veta vad ni andra läsare tycker? ;)

Lina om David uppdaterar igen! :):
Haha tack så mycket :)

Jag tycker inte att du ska sluta blogga, för då mister du många bloggläsare och sen så ska ju dem inte förvänta sig att du ska uppdaterar varje dag heller. De få helt enkelt acceptera att du har ett privatliv också och inte alltid kan lägga bloggen i första hand, men jag är glad över att du hinner blogga när du väl får tid. Så min åsikt är att du inte ska sluta blogga. För jag tror att du kan bli känd en vacker dag.
Du har redan på börjat de så fint. Så ja tror på dig. Ibland vill man sluta blogga helt och hållet, men om man skulle sluta helt så skulle man nog sakna de till slut. Om man känner att man inte ha lust att blogga så kan man ha bloggpaus. De har jag ibland och det funkar bra då jag inte pallar blogga. Men jag skulle aldrig drömma om att sluta bllogga. Men du gör ju som du själv vill och jag tror nog att du kommer fatta rätt beslut. Men jag tror att många av dina läsare skulle bli besvikna, kanske dina vänner i skolan skulle bli de också.
De gillar ju att du bloggar, vad jag har hört från dig :P. Men som sagt du bestämmer helt själv. För de är bara du som kan bestämma hur du vill göra, inte dina läsare. Men att de får tycka till kan de ju, men det är bara du som kan göra valet mellan att blogga eller sluta.
Men jag vill att du forsätter, för du är en av mina favorit bloggare :D

Men jag tror på dig och stöttar dig till 110 %. Så får du de jobbigt någon mer gång, så ryker jag in och bloggar ett eller två inlägg :). Stora kramar på dig :D

______________________________________________________________________________________________________________

Blev nästan rörd av inlägget men jag säger bara ett stort tack! Och ger dig STORA KRAMAR tillbaka!=)
Hoppas ni andra också vågar skriva vad ni tycker, hehe.. Lina är ju en av de bästa*


Kommentarer
Postat av: Lina

Var så lite så. Men det är ju bra att andra också får tycka om ditt bloggande. Sen så säger jag tack igen för att du gillade min kommentar :)

2011-09-04 @ 10:13:15
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0