David uppdaterar igen! :)

Tjenare alla underbara läsare! Jag älskar er för att ni fortsatt läsa bloggen även om jag inte uppdaterat! Jag har inte haft tid då jag har haft för mycket att göra, gått i skolan till klockan fem om dagarna, pluggat och haft fullt upp med privatliv för jag hoppas att ni vet att jag har ett sådant med! ;) Funderade även på att lägga ner bloggen helt, men tror inte jag gör det, haha!
Har läst en massa bloggar nu och de har uppdaterat massor, så har läst väldigt mycket! Har inte läst bloggar eller någonting på några dagar och verkligen inte uppdaterat på över tre dagar vilket inte är likt mig!
Jag kommer att uppdatera mycket mer nu då jag har tid igen!:)
Hoppas att ni har förståelse till det i alla fall! Sen så har jag inte mått så jättebra, men ingenting som jag vill ta upp i bloggen ^^ Det tillhör också mitt liv utanför bloggen, så att ni förstår…! :)

Skulle även vilja tacka Lina som publicerade två inlägg igår kväll! Tack så jätte mycket! Smsade ju henne precis som hon skrev, och sedan uppdaterade hon precis som jag ville! Så snällt! Man kan alltid lita på henne, så hon är ju min gästbloggare såklart!:)
Puss och Kram på er alla! Kommentera gärna!



Frågan som jag ville ställa er var, Vad tycker ni om bloggen? Skall jag fortsätta som bloggare eller lägga ner? ;) Väntar på svar! Ha en fin natt!!
Bilden är tagen från Linas blogg som ni hittar här då jag redan publicerat de bilder som jag har på henne, tråkigt med bilder som man alltid tar, så tog denna fina bild! Cool tröja ju, haha! x))


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha tack så mycket :)



Jag tycker inte att du ska sluta blogga, för då mister du många bloggläsare och sen så ska ju dem inte förvänta sig att du ska uppdaterar varje dag heller. De få helt enkelt acceptera att du har ett privatliv också och inte alltid kan lägga bloggen i första hand, men jag är glad över att du hinner blogga när du väl får tid. Så min åsikt är att du inte ska sluta blogga. För jag tror att du kan bli känd en vacker dag. Du har redan på börjat de så fint. Så ja tror på dig. Ibland vill man sluta blogga helt och hållet, men om man skulle sluta helt så skulle man nog sakna de till slut. Om man känner att man inte ha lust att blogga så kan man ha bloggpaus. De har jag ibland och det funkar bra då jag inte pallar blogga. Men jag skulle aldrig drömma om att sluta bllogga. Men du gör ju som du själv vill och jag tror nog att du kommer fatta rätt beslut. Men jag tror att många av dina läsare skulle bli besvikna, kanske dina vänner i skolan skulle bli de också. De gillar ju att du bloggar, vad jag har hört från dig :P. Men som sagt du bestämmer helt själv. För de är bara du som kan bestämma hur du vill göra, inte dina läsare. Men att de får tycka till kan de ju, men det är bara du som kan göra valet mellan att blogga eller sluta. Men jag vill att du forsätter, för du är en av mina favorit bloggare :D



Men jag tror på dig och stöttar dig till 110 %. Så får du de jobbigt någon mer gång, så ryker jag in och bloggar ett eller två inlägg :). Stora kramar på dig :D

2011-09-04 @ 03:58:46
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0