Uppdateringen kommer ikväll - please hold on!

Tumblr_lms6c70bhi1qh54obo1_500_large

Massor av uppdatering kommer ikväll då jag även spelar in en videoblogg till er! Har haft fullt upp hela veckan! Fick förresten A i engelska, då vi skrev om en artist och hans låt, Chris Medina - What are words. Idag får vi reda på historian - nervös, hehe! Tack för att ni fortfarande läser och uppdatering blir bättre, ikväll bland annat... Men som ni vet så har jag också ett privatliv, och det har varit lite upside down på sistone känns det som. Ha det bra alla! Loove ya massor ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Chris Medina - What are words har jag Erika och en annan valt på engelskan, lääskigt ;)

2011-09-23 @ 15:43:05
Postat av: Nathalie

Jag fick ett D på min engelska uppgift!!! Jag jobbade sjukt mycket på den texten, orättvis! Ska fan strypa läraren! Överdramtiserat



Men grattis till ditt A! Ingen stor överraskning eller? :P

2011-09-23 @ 21:37:19
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0