Skrev provet och gick hem för att dejta sängen:(

Hej på er alla! Hur har ni det? Åkte hem tidigt från skolan, redan efter första lektionen idag… Mådde verkligen inte bra och man kunde se hur mina ögon rann hela tiden, vilket betyder att jag för förkyld. Är hur täppt i näsan som helst. Har precis vilat ut lite och nu skall jag äta! Hoppas att ni är friska i alla fall! Skriver några fler inlägg när jag orkar! Ha det superbra så länge i alla fall:) Kram på er!
Och by the way så gick provet ganska bra idag. Tror dock inte att jag får det betyget som jag vill ha, men man kan ju alltid hoppas på det bästa såklart, eller vad säger ni?!

Sick-teddy-bear_163029099_large

Naaw, härlig och söt bild från weheartit.com *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0