Skola, idrott, kompisar och fredag helt enkelt!

Godkväll alla! Hur har ni det? Själv har jag det bra. Skolan som vanligt idag… Läraren i historian var sjuk, så jag fick ha läraren i engelska i historia också, inte så mycket att göra åt det ju. Träffade och åt med kompis i staden, sedan gick jag till Kirseberg och hade idrott.
Ja, jag gick!! Sjukt långt, men kunde ju inte hjälpa att bussen körde ifrån mig så fort som den gjorde, haha. Dagens problem eller vad?! Åkte hem och började äta, sedan har jag städat och diskat! Känner mig väldigt duktig för dagen. Träffade lite kompisar och pratade en massa innan man skulle hem igen under kvällens gång. Mycket roligt, så tack:) No more comments…
Men nu är det äntligen helg så det är alltid härligt. Skriver mer imorgon, för jag har inlägg på gång! Yeah! Puss o Kram på er alla!=)

Tumblr_lrzxc8ifb51qfcyo3o1_500_large

Take it easy for a while*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0