Pluggar inför prov imorgon - samhällskunskap

Sitter och pluggar lite inför provet imorgon! Har varit hur lugn som helst med det men nu är jag hur nervös som helst och bara tänker, ”skall jag klara det eller skall jag inte?” Vilket problem*

Jag vet att det är sjukt svårt att få högt betyg nu när vårt betygssystem har ändrats från A-F… Mycket jobbigt och mer komplicerat men ändå roligt då bland annat USA och England också har det så, haha. Lektionerna idag har inte varit så roliga precis. Jag har mått sådär.. Är förkyld, vilket inte är så roligt. Har i alla fall bokat in ett möte på lördag och har även fått några kommentarer eller rättare sagt frågor på blogresponse om personer som undrar ifall jag festar och är som en ”Stureplan ikon” eller vad man nu skall säga!
Har svarat ju, så kolla gärna in och ställ fler frågor;) Har även en del svenska att göra så måste sätta igång med det med! Tankekarta och lite annat!
Skall även se på Efterlyst klockan nio, kanske någon läsare som är med i programmet?! Haha! Hoppas inte det i alla fall^^ Skriver mer sen! Loove ya! Och just nu kollar jag på Simpsons, bara så att ni vet - anteckna det :P



Arena 123... Och sedan Svenska spår 1 eller nu vad den heter, hehe! Plugga eller? Hmm, en bra idé antar jag, ifall man nu vill ha ett bra betyg, hehe, eller vad säger ni?! Provet handlar om massmedia och källkritik! Skall läsa alla anteckningar som jag skrivit ner under lektionerna* Kram!




Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Jaha okej..

2011-09-07 @ 21:05:22
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0