Fest i Kirseberg igår kväll - insparken!=) Looved it!

Tjenare på er alla! Idag är man lite sliten och trött sedan festen igår. Vi hade ju först Kick off med skolan då vi spelade en blandning av brännboll och baseball (vilket jag inte vet vad det heter). Jag var dock inte med då jag fortfarande var förkyld, haha! Inte roligt alls…
Åt sedan lunch på en restaurang med vännerna, men maten där var ju inte den bästa precis! Inte enligt mig i alla fall, men enligt dem, typ. Åkte hem för att vila ut och ta det lugnt. Packade och tog på sig nya kläder.

Skjorta, kavaj och… (nä, inte röda byxor utan vanliga jeans)! ;) Det blev att dra iväg till Malmö igen då man åt på Burger King, där man träffade två coola tjejer och den ena av dem var så aspackad! Sjukt roligt att höra henne… haha! Sedan blev det fest i Kirseberg! Looved it, like rubriken!
Gud vad roligt. Dansade sjukt mycket och ALLT det andra skall jag såklart inte skriva på bloggen!
Hoppas att ni också hade en trevlig fredag! :) Puss o Kram på er!

Tumblr_lpbm85ffah1qlelyfo1_500_large

Fick ta en fin och en cool bild från weheartit då vi glömde att fotografera, haha! Men mycket värre var det såklart, men så här såg vi alla kanske ut då man bara satt ned och snackade lite antar jag*


Kommentarer
Postat av: BeQ

- Haha ja, det undrar många. Jag har bott i tyskland i 3 år, pratar flytande tyska och går i tyska skolan här i Helsingfors. Så jag och mina vänner pratar sinsemellan tyska eller finska. :) Sedan har jag ju såklart också svenska vänner, men vi brukar inte skriva så mycket på facebook.

2011-09-10 @ 16:28:22
URL: http://beq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0