Feelings and inspiration - on and off these days..

Hela veckan har varit lite on and off känns det som. Jag har haft mycket att göra, pluggat och pluggat, fått ett betyg och skulle egentligen få ett betyg idag med, men läraren var tyvärr sjuk så jag får vänta tills nästa vecka, så jag får två betyg, kanske samtidigt?!
Det märks såklart att man börjat på gymnasiet nu, även om jag hade väldigt mycket på min förra skolan under hela högstadiet.
Men vad skall man göra? Det är ju bara att plugga, få bra betyg för att sedan bilda en karriär eller vad man nu strävar efter.
Håller ni inte med mig?! Det är bland annat därför jag inte bloggat på ett bra tag. Jag har fått kommentarer och ni läsare fortsätter läsa, så snällt av er!:) Nu skall det bli ändring på det hela, då jag kommit in i hela skolprocessen, det nya med nya betyg från A-F… Man vill såklart inte ha F som ni säkert förstår! Haha! Har inte haft någon inspiration eller lust att skriva, men nu börjar det flöda i tankarna som jag har i huvudet. Bra va?! Bara det jag skulle säga, om varför jag inte bloggat och så!  =)

Tumblr_lewwyp38kb1qa0g12o1_500_large

Tumblr_leiwllvwbi1qc0dx7o1_400_large_large

(weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0