Virus i Bataljonen!

Tittade på ”virus i Bataljonen” igår kväll! Orkade ju inte se elden så det blev att äta godis och kolla på den filmen på tv:n. Den var bra, men jag kan säga att det finns många bättre Stefan och Krister filmer än denna som jag såg igår!! Stefan och Krister är typisk svensk fars så att säga. Någon som såg den igår kväll? Och är det någon läsare som sett någon Stefan och Krister film? Vilken är i så fall er favorit? Jag har många favoriter så jag kan inte välja. Mest gillar jag såklart engelska/amerikanska filmer, men ibland kan det vara roligt att se någon av dessa bara för skojs skull. Det lättar upp stämningen en kväll då man inte har någonting att göra ju.
Föreställningarna visas i Falkenberg, på Vallarnas Friluftsteater.  Jag skulle faktiskt vilja se en där någon gång.
Jojje Jönsson som spelar ”Dag-Otto” är bara bäst, haha! Eller vad säger ni?
Vad gjorde ni själva igår kväll då? Lade mig faktiskt sent igår, då jag var pigg, vilket jag aldrig brukar vara på kvällar, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0