Svaren på frågorna!

Anonym om Frågestund! - For you!:
Varför gillar du att blogga? :)

Svar: Jag tycker att det är kul att skriva och att vara inne på datorn. Därför är det väldigt kul! Men min blogg skulle inte vara någonting utan er läsare och ni som kommentera! Tack så jätte mycket för att ni gör det!=)

Maja om Spela in låt då man är bloggare??!;):
om det inte är för sent för att ställa frågor till frågestunden, så; vem är din stilförebild? vem som skulle du vilja byta liv med för en dag?
:)

Svar: Haha, nä, det e inte försent att ställa frågor till frågestunden! Jag hade faktiskt glömt att svara, men kom på det igår kväll, så nu gör jag det. Det var faktiskt en svår fråga. Jag har ingen direkt stilförebild måste jag säga. Jag skulle vilja testa att vara känd för en dag, precis som Britney, men vem vet inte det? Haha! Kan tyvärr inte svara så mycket på frågan just nu, utan jag måste faktiskt återkomma med det!
_____________________________________________________________________________________________________________

 Någon fråga tog jag bort då den var privat, och sedan fick jag en fråga om vad man kan göra då man är i Malmö! Fick den för ett tag sedan! Jag gör ett eget inlägg till det faktiskt!:) Det kommer upp någon gång under dagens gång! Tack för de frågor jag fick, och sedan hänvisar jag till bloggsvar där jag även fick vissa frågor!
Hörs senare! Kram!

Tumblr_lli0zngvpy1qb13xjo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0