Onsdag eftermiddag - Dax för en uppdatering?!

Igår var jag på teatern, ifall jag skall kortfatta det lite för er. Orkade inte skriva så mycket igår, så ni vet!
Hemskt ledsen för det, haha! Skriver ett inlägg om gårdagens Desperate Housewives som jag publicerar ikväll.
Vet att vissa av er vill läsa det, och vad gör man inte för sina läsare, som jag sagt omkring hundra gånger nu?!
Idag var jag i skolan som vanligt, och hade nationella prov i matte, del C.
Nu är de nationella proven slut, äntligen! Hmm, oroar mig mycket över mitt betyg i matte just nu, eftersom det inte gick särskilt bra på provet/proven. Sedan hade jag hemkunskap, då jag skulle komplettera mitt betyg i det. Hoppas att det blir det betyget som jag vill ha då! Maten var i alla fall ganska god, så det gjorde vi bra, alltså min grupp då som jag var med i. Bjöd matteläraren på mat också, vilket uppskattades då hon och de andra satt och rättade prov för fullt, fast till skillnad från de andra så hade hon inte ätit.
Skriver mer ikväll! Om en stund blir det fika:) Have fun! Fortsätt läs och kommentera!

Tumblr_lkxvwhes5v1qaax1mo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0