Azerbajan vann - Grymt besviken

Fan vad Eurovision Song Contest suger! Ryssland och alla de länder röstar bara på varandra, så Azerbajan vinner! De var inte ens värda att vinna, eller vad tycker ni?! Ah, Sverige kom ju ändå trea av många låtar så det är superbra men ändå! E lite upprörd som det kanske märks.. Men United Kingdom - always in my heart:P
Detta var då min senaste facebook uppdatering så ni vet.
Ni som är vän med mig på facebook, vet såklart redan det ifall ni läst det, haha! Följde ni egentligen Eurovision Song Contest?
Ett helt jäkla skämt egentligen, och det säger många som jag känner. De fattade inte ens varför jag tittade på det. Inte jag heller just nu, men ändå! Haha! Kollade ju på det för att se vilka låtar som var bra och vilka som skulle vinna och vilka bidrag som jag tyckte om!
Tänker i alla fall inte hylla årets vinnare, men ett litet Grattis kan de ändå få... Skriver mer imorgon! Godnatt;)



United Kingdom!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är också väldigt besviken..

2011-05-15 @ 15:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0