Solen skiner!! Och snart fotografering!;)

Har varit i skolan idag! Det var väldigt roligt, eftersom jag får bestämma en dag då jag är ledig! Haha!
Det är nice, måste jag bara säga... Sedan blev det en tur till stan, och Britney Spears nya album var försenad i två affärer, så jag är lite sur nu! Nä, det är jag inte! Skulle köpa den till min syster också ju, men det blir att göra det nästa vecka som tur är. Snart blir det till att fotografera med min kompis Lina och sedan äta goda våfflor.
Älskar bara helg, just nu då man har någonting att göra, och vem gör inte det?!
Det är riktigt fint väder här, så passa på att gå ut nu!;)
Skriver mer senare ikväll, så hörs vi! Take Care!:-D Kort uppdatering här! Inget liv, eller? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0