Snart blir det hamburgare!=)

Tjenare allihopa!! Är lite dålig på att uppdatera så ofta som jag gjorde innan, eftersom jag har mycket i skolan just nu, och kommer att ha det ett tag framöver. Har precis renskrivit några saker till skolan som skall redovisas nästa vecka, men som skall lämnas in imorgon så att läraren kan kolla igenom det innan jag redovisar det på själva lektionen. Jag kollar även på Simpson just nu, vilket är väldigt roligt, haha!
Min kompis ringde mig innan och frågade om jag ville vara modell igen, till hennes nya fotoprojekt! Hon tyckte att jag var bra förra gången, så det är alltid roligt tycker jag! Vad glad man blir!;) Haha! 

Ikväll är det start för Jobbjägaren, så det blir väl till att se det programmet tror jag. Ingenting annat som visas på tv:n ikväll som är roligt! Fyller år på söndag så jag längtar dit såklart, och imorgon är det fredag vilket betyder HELG!=) I need it! But who doesn´t?!
Har ingenting annat att säga just nu, så jag uppdatera mer senare!:) Snart kommer köptematen hem, Hamburgare med pommes vilket gillas väldigt mycket!=) Cause I am hungry... Vad gör ni själva denna kväll då?!

Z218910480_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0