Nationella proven i matte muntligt idag...

Godkväll alla! Bloggen har trasslat lite idag, eller vad man nu skall säga! Så jag kunde inte uppdatera innan... Idag var det Nationella proven i mattte, muntligt, vilket gick sådär! Hmm, måste träna på ekvationerna har jag förstått! Men det blir säkert bra! Hoppas jag klarar de andra proven i matten, eftersom man inte vill ha IG precis.

Sitter vid datorn just nu och snart skall man fortsätta att plugga. Var och handlade med mormor innan och åt precis klart! Lyssnar på musik och övar på sångerna som vi skall uppträda med på vår föreställning i höst. Det är långt tid, men det krävs tid. Fan vad det var jobbigt att dansa CanCan men ganska kul ändå! Måste redovisa tyskan imorgon så det blir att plugga på det och på religionen! Jag skriver mer senare ikväll då det är klart!:)
Ha det bra sålänge så hörs vi senare! Loove ya! XoXo

Ogaaabsrar3ti7v6l9qvdoaqvyoqgkaijtykialuvdhboi0ouvn327udffi9_0tfhfwd8hqwgwdqrhd7l9kffuyiwxcam1t1unzijoqxplbphpsklymacvc25vqb_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är väldigt nära g sa min lärare, har ca 15 p sa hon så jag måste klara nationella muntliga matte som jag har på tisdag. Hur går allt till ? Va de jättesvårt ? Är skitnervös :((

2011-05-14 @ 13:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0