Sitter och har lite tråkigt en torsdagskväll!

Dagens frisyr: Liggandes, utan vax!

Dagens klädsel: Svarta jeans och blå skjorta       
                     
Dagens köp: Två skvallertidningar, cookies som jag åt ikväll från maxi, haha!

Dagens artist: Veronica Maggio tror jag, även Rihanna!

Dagens väder: Lite blandat…

Dagens planer: Hade inga speciella planer under dagen

Dagens dricka:  Te, som jag drack hos min kompis då jag var där och fikade!           
      

Dagens kaka: Kanelbulle med kompis!


Dagens film:
En gammal svensk film som heter Morrhår och ärtor som jag fortfarande kollar på, och som jag sett innan…
Den slutar snart!


Dagens tv-serie:
7th heaven, tror jag!


Dagens webbsida: Oj! Är inne på så många! Idag måste det bli bloggen!


Dagens godis:
Inget!!

 Tumblr_lli7hxvj5s1qgd27vo1_500_large



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0