Miley Cyrus rikast av tonårsstjärnorna!

Miley Cyrus är god för hela 764 miljoner kronor! Det är riktigt mycket pengar! Hon har jobbat sedan hon var nio år och förra året köpte hon ett hus, för hur mycket vet jag dock inte. På andra platsen kom Justin Bieber som har en nettoförmögenhet på 418 miljoner kronor!
Själv tycker jag att det är helt sjukt att man kan ha så mycket pengar… Vad tycker ni? Jag menar alltså att det finns folk som behöver pengarna bättre än dem. Men annars hade det varit kul att ha lite pengar ju!
Köpa allt man ville utan att tänka på att gå i konkurs och behöva tänka på socialen.
För att vara helt ärlig trodde jag faktiskt att Justin Bieber skulle ha mer pengar än henne, men nej då!
Där hade vi nog många fel! Vad tycker ni annars om Miley Cyrus? Jag tycker hon är duktig, har dock inte träffat henne men enligt vad jag sett på intervjuer så gillar jag inte hennes personlighet så mycket!
Annars är hon super tror jag=) Kommentera gärna vad ni tycker!

1. Miley Cyrus är god för hela 764 miljoner kronor! WOAH! Miley har arbetat sedan hon var 9 och köpte ett hus förra året. Galet!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag ääääälskar Miley Cyrus. Hon är sjukt duktigt och jag vill så gärna träffa henne! Kan du fixa det? hahaha

2011-06-15 @ 11:26:18
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/
Postat av: josefin

I llllllllllllllove miley cyrus. hon är värdsbäst

2011-06-15 @ 12:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0