Kollar på Kärlek på menyn (No Reservations)!

Godkväll alla! Efter att ha tittat på kvällens avsnitt av Gossip Girl, på Solsidan, C/O Segemyhr och sedan skrivit ett långt inlägg om säsongsfinalen av Gossip Girl, så har jag svarat på kommentarer, ett bloggsvar och nu kollar jag på film! Åt glass med fruktcocktail innan vilket var väldigt gott. Nu är det Kärlek på Menyn som gäller! Har sett den innan men den är väldigt bra tycker jag.
Då man kollar på tv-program som Gossip Girl så händer det mycket drama, men det gör det även i verkligheten! Det gick ett rykte exempel på festen igår så fort någon såg mig och då visste väldigt många att jag var där, haha! Sedan en massa andra saker som händer alla, så det är inte bara i tv-serier och i filmer som alla säger, men sedan är mycket av allt det påhittat såklart.
Så mycket drama som finns i ett avsnitt av Gossip Girl finns inte i verkligheten på en dag, tror jag då.
Eller vad tror ni? Händer det drama i ert liv också?
 Hade varit intressant att veta det och vad ni tycker kring tv-serier/filmer och verkligheten nu då jag tog upp ämnet! Min lärare kallade mig Mr Dramatic! Haha! Varför vet jag dock inte;) Skriver mer senare!
Ha en fortsatt trevlig kväll! Loove!:)



Kollar ni också på den?


Kommentarer
Postat av: nike

Jupp, kollade också på den, rätt söt :)

aaw gossip girl :,)

SV: taack :P

2011-06-19 @ 23:16:26
URL: http://nikehuayun.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-20 @ 07:42:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0