California King bed - Rihanna!

Nu tänkte jag vara lite snäll och tipsa er om lite olika saker, då jag kommer publicera någon inlägg om det jag vill tipsa eller skriva om under veckans gång, fast endast vissa dagar. Kom på den idén eftersom jag har lite bloggtorka, haha!  Hoppas att ni kollar in då!
Det första inlägget börjar imorgon då jag tipsar om en film som jag sett! Ni får också komma med en massa tips till mig som ni tycker att jag skall skriva om, eller om det är någonting som jag skall kolla in!
Tack så jätte mycket att ni läser bloggen!
Utan er hade den inte varit någonting speciellt, hehe! Hoppas att ni har det bra där ni nu är!:) Midsommarkramar!



En riktigt bra låt som ni måste lyssna på! Älskar ni den också,hehe? =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack så mycket! :) detsamma :)

2011-06-25 @ 00:13:05
URL: http://jjohannacnilsson.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! Nu har jag äntligen fått en ny design! Vad tycker du om den? :)

Hur som helst så hade jag tänkt och börja med länkbyte, så du får jätte gärna höra av dig om du är intresserad.

Kramar emma

2011-06-25 @ 16:56:22
URL: http://emmasegerback.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hoppas du hade en superbra midsommarfton! Det hade jag :) Var du också trött dagen efter? :) Kramar



Förresten, inte för att vara jobbig eller så, men delta gärna i någon tävling jag tipsar om i min blogg. Tillexempel där du kan vinna 900:- på H&M, eller den osm kommer upp senare idag där ud kan vinna 1500:- på MQ, eller den jag har just nu, där du kan vinna fina sminkborstar från USA. :)

2011-06-26 @ 11:40:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0