BIljetterna bokade!:D

Tumblr_llmguddkde1qjzrh9o1_500_large

Tjenare alla läsare! Jag måste bara dela med mig av en glad nyhet, haha! Nu är biljetterna bokade till Britney Spears Femme Fetale Tour i Stockholm! Jag skall ta på mig mina röda byxor, skjorta och kavaj och åka till Stureplan med Lina, haha! Lite skämt och sido där…
Men det skall bli supercoolt att se min idol igen! Jag bara längtar!! Vi skall såklart stå jätte nära scenen, inom Golden Circle vilket ni ser på bilden! Lite dyrt fast ändå inte, men det är det såklart värt för att se henne igen! Skriver mer senare! Fortsätt läs och kommentera!
Gillar ni också Britney och skall ni se henne? =)


Kommentarer
Postat av: Lina

JIPPI!!!! :D :D

2011-06-07 @ 17:51:53
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0