Tisdag morgon!

God morgon på er! Varför vaknar jag så här tidigt egentligen? Haha, var ju van vid det innan då jag gick i skolan. Men nu har jag lov så jag tycker det borde ändras. Sedan så är det för att tiden var annorlunda i Turkiet!
Idag vet jag inte vad jag skall göra. Har inte ens kollat ut ur fönstret så jag vet inte riktigt hur vädret blir idag, haha! Hoppas på lite finare väder än det varit på sistone. Igår lånade jag en bok av mormor som tillhör den samlingen av deckarna som jag läser! Skall börja läsa den idag tänkte jag. Det är inte ofta som jag läser men nu under sommaren så blir det för då har jag tid. Har nästan aldrig tid att göra det då det är skola…
Lite tråkigt faktiskt. Skriver mer senare!:) Loove! Kommentera och läs, you know what to do!

Girl-thing-192_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0